понедељак, 28. јануар 2013.

Pribor za nail art


Predstaviću vam neke od stvarčica koje koristim, neke od njih koristim od skoro a neke od samog početka mog pijavljivanja na ovaj blog i postavljanja svih ovih sličica. :)


Kamenčići

Lepe se na već namazane nokte i ova kutija
košta oko 200 dinara ne bi terbalo više, kažem
oko jer stvarno zavisi na kom mestu kupujete
Lepak sam našla za 50 dinara ali ovaj i nije
nešto kvalitetan. Tako da te jeftine ne
preporučujem.

Kamenčići i lepak
Tanka četkica

U prodavnici u mom kraju (evo mala reklama nalazi
se u skojevskom naselju kod picerije Has i zove se
Angolo Magic- odlični su i kvalitetni a i blizu)
ova četkica košta 150 dinara ima u 4,5 veličina tj.
debljina dlake i kako ja kažem "tankoća" četkice.
Šljokice

Ovakve šljokice imaju da se kupe svuda koštaju do 300
dinara u zavisnosti šta sadrže i skroz se jednostavno
stavljaju, ja u ovoj kutiici imam uglavnom cirkone
ali imam i zvezdice i srca kao i cvetiće jako su jednostavne
a skroz slatko izgledaju.



Alat sa kuglicom

Odlična je za pravljenje tačkica, za razvlačenje laka po nokatnoj ploči, za ispravljanje grešaka skoro sam je kupila i mogu priznati da mi stvarno dosta pomaže. Može takodje da se kupi u više veličina i ja sam je platila 199 dinara, ima da se kupi i u kombinaciji (2 u jedan) sa četkicom što je još idealnije.


Moji nokti sredjeni, skraćeni isturpijani i sasvim prirodni!

Нема коментара:

Постави коментар